Translate

piątek, 17 kwietnia 2015

Cześć 
Jestem Zosia :) 
szczerze, to nie wiem jak mam zacząć. Może od tego, że podróżuje od kiedy miałam 2 latka. Co roku staram się 2-3 razy wyjechać i poznać kolejne miejsce na świecie. czasami jednak moje obowiązki, szkoła i zainteresowania nie pozwalają mi na dłuższy wyjazd za granicę. Gdy byłam mniejsza w grę wchodziły tylko wakacje All Inclusive, musiał być oczywiście pięciogwiazdkowy hotel jak i fajny aquapark. Z czasem jednak uznałam, że najfajniejsze w tym wszystkim jest zobaczenie czegoś nowego, poznanie kultury i temperamentu innych ludzi. Żeby nie zanudzić was moimi wyznaniami przejdę do rzeczy. Będziecie mogli znaleźć tutaj opisy ciekawych miejsc, państw i zabytków, recenzje przewodników i hoteli, przepisy na regionalne potrawy, przepiękne zdjęcia i moje osobiste uwagi na różnorodne tematy.
Mam nadzieję, że będą wam się podobać moje kolejne wpisy :) do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz